Zapraszamy uczennice i uczniów klas 1 - 4 do udziału w konkursie!
Regulamin szkolnego konkursu plastycznego pt. "Przytul smutek.”
Postanowienia ogólne
- Organizatorem szkolnego konkursu plastycznego jest świetlica socjoterapeutyczna w Szkole Podstawowej 1 im. Mariusza Zaruskiego, ul. Poli Gojawiczyńskiej 10, 80-286 Gdańsk
- Głównym koordynatorem konkursu jest pani Agata Duda, a współorganizatorem konkursu - pani Monika Subotowicz.
- Tematem konkursu jest stworzenie rysunku dot. różnych sposobów radzenia sobie z emocją smutku.
- Konkurs jest adresowany do klas 1-4.
- Celem konkursu jest: zwiększenie świadomości dzieci odnośnie emocji, pokazanie dzieciom, że smutek jest emocją ważną i potrzebną; uświadomienie dzieciom, że każdy odczuwa smutek i że jest w porządku odczuwać tę emocję oraz rozpowszechnienie wiedzy na temat różnych sposobów radzenia sobie ze smutkiem.
Zasady uczestnictwa w konkursie
- Przedmiotem konkursu jest zrobienie rysunku przedstawiającego jakiś sposób radzenia sobie ze smutkiem (np. zaakceptowanie smutku i poczekanie aż przejdzie, rozmowa z rodzicem, sprawienie sobie jakiejś przyjemności itp.). Konkurs adresowany jest do uczniów klas 1-4.
- Technika rysunku jest dowolna (farby, mazaki, pastele, kredki, kolarz itp.). Prace powinny być wykonane w formacie A4 na kartce z bloku.
- Każdy uczestnik może dostarczyć jedną wykonaną samodzielnie pracę i każda praca może mieć tylko jednego autora.
- Każda praca powinna być podpisana na odwrocie imieniem, nazwiskiem ucznia. Bardzo ważne jest, żeby również napisać z której klasy jest uczeń!
- Prace należy dostarczyć do świetlicy socjoterapeutycznej do dnia 31 marca (poniedziałek). Każdy uczeń, który dostarczy pracę, dostanie słodką nagrodę za wysiłek w postaci cukierka. Rozstrzygnięcie konkursu przewidziane jest na 4 kwietnia (piątek). W skład komisji będą wchodzić pani Agata Duda i pani Monika Subotowicz. Dla uczestników, którzy zdobędą miejsca od 1 do 3 przewidziane są dyplomy i nagrody w postaci rzeczowej.
- Najciekawsze prace zostaną wywieszone na tablicach na poziomie
Zapraszamy do udziału!