Szkoła Podstawowa nr 1 w Gdańsku zaprasza do udziału w półkoloniach zimowych w ramach projektu AKCJA ZIMA 2025 .
Turnus: 17.02.2025– 21.02.2025 (poniedziałek – piątek) w godzinach 7.00 -17.00 (10 godzin dziennie)
UWAGA RODZICE!!!
Rekrutacja odbywać się będzie TYLKO poprzez --->link aktywny w terminie: od 28.01.2025 r. od godziny 10.00 do 31.01.2025 r. do godziny 20.00
NIE DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!!!
Rodzice uczestników półkolonii zimowych zostaną zawiadomieni o przyjęciu dziecka poprzez pocztę GPE do dnia 05.02.2025r.
Informacje o rekrutacji:
- Oferta półkolonii skierowana jest do uczniów SP 1.
- Obowiązuje zgłoszenie dziecka poprzez wypełnienie ankiety w podanym wyżej --->linku.
- Pierwszeństwo udziału mają dzieci, których rodzice spełniają podane kryteria:
- Uczniowie uczęszczający do klas 1-3;
- Rodzice dziecka oboje pracujący;
- Rodzice pracujący samotnie wychowujący dziecko;
- Uczniowie z Ukrainy.
W sytuacji, kiedy przy zastosowaniu powyższych kryteriów liczba kandydatów będzie większa niż liczba miejsc, o przyjęciu na półkolonie będzie decydował wiek dziecka - pierwszeństwo będą miały dzieci młodsze.
Liczba miejsc jest ograniczona: 45 miejsc (3 grupy)
Uczestnicy, którzy nie zostaną zakwalifikowani z powodu braku miejsc, będą przyjmowani na listę rezerwową.
Opieka wychowawców jest bezpłatna.
Atrakcje dla dzieci w postaci: wyjść do kina, teatru, warsztatów, atrakcji sportowych, zajęć zorganizowanych itp. są odpłatne zgodnie z cennikiem obowiązującym w danym miejscu.
Przewidywany koszt jednego tygodnia półkolonii to kwota około 400 zł.
W ramach zajęć półkolonii proponujemy:
- Zajęcia warsztatowe w klockowni CH Manhattan,
- zajęcia sportowe z trenerem w Movement Arena,
- seans w Multikinie,
- zabawy na Placu zabaw Honolulu CH Metropolia,
- spektakl w Teatrze Miniatura,
- Plac zabaw interaktywnych Pixel XL.
Każdego dnia przewidziany jest ciepły posiłek dla uczestników.
Harmonogram może ulec zmianie z przyczyn losowych/niezależnych od organizatora.
REGULAMIN REKRUTACJI AKCJA ZIMA 2025
- Weryfikacji zgłoszeń i kwalifikacji uczniów do udziału w półkoloniach zimowych dokonuje Komisja powołana przez dyrektora szkoły i wychowawców półkolonii zimowych 2025, składająca się z co najmniej trzech osób.
- Termin organizowania półkolonii zimowych jest podany do wiadomości rodziców poprzez pisemną informację dostępną na terenie szkoły (ogłoszenie wywieszone na głównych drzwiach wejściowych do szkoły). Informacja o naborze zamieszczona będzie także na stronie internetowej szkoły i szkolnym Facebooku.
- Rekrutacja odbywać się będzie poprzez link aktywny w terminie: od 28.01.2025 r. od godziny 10.00 do 31.01.2025 r. do godziny 20.00
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=6zGqNOOHU0GupDlPdP2LmBZ-_5UXeIxEqdftrAK130RURUs4M1hZMUhUREtUUEg1QkdFWUs3TzlOQi4u
- Rodzice/opiekunowie prawni podczas zapisów przez link wyrażają jedynie chęć uczestnictwa ich dzieci w zajęciach półkolonijnych. Ankieta podlega dalszym procesom rekrutacji.
- Komisja rekrutacyjna sporządzi listę przyjętych uczestników, uwzględniając warunki rekrutacji - rodzice przyjętych uczniów zostaną zawiadomieni przez pocztę w GPE do 05 lutego 2025 r.
- Warunkiem dalszego uczestnictwa w półkoloniach zimowych 2025 (po rekrutacji) jest złożenie w podanym niżej terminie wypełnionej przez rodziców/opiekunów prawnych Karty Kwalifikacyjnej Uczestnika Półkolonii oraz dostarczenie pozostałych niezbędnych dokumentów, a także uiszczenie stosownej wpłaty na wyjścia, wyjazdy, bilety oraz pozostałe atrakcje wypoczynku (ok. 400 zł). Dokumenty półkolonijne oraz środki finansowe będą zbierane przez wychowawców półkolonii w dniu indywidualnych spotkań z rodzicami/opiekunami prawnymi.
- Opłatę za poszczególne zajęcia, warsztaty, wyjścia, bilety wstępu, przejazdy itp. ponoszą rodzice/opiekunowie prawni. Dokładna kwota udziału w półkoloniach zimowych zostanie podana rodzicom/op. prawnym poprzez GPE wraz z informacją dotyczącą zakwalifikowania się dziecka na półkolonie zimowe SP 1.
INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z RODZICAMI DZIECI PRZYJĘTYCH odbędą się w dniu 6 lutego 2025 r. od godziny 15 do godziny 17 w sali 101.
Brak wypełnionej dokumentacji półkolonijnej w terminie (6 luty godz. 15-17), niedopełnienie niezbędnych formalności oraz wpłaty wymaganej kwoty skutkuje wykreśleniem uczestnika z listy i co za tym idzie - z udziału w półkoloniach.
Kierownik półkolonii zimowych
Katarzyna Siwik