Szkoła Podstawowa nr 1 w Gdańsku zaprasza uczniów klas 1-3 do udziału w półkoloniach letnich w ramach projektu AKCJA LATO 2025 r.
Turnusy :
|
w godzinach 7.00 -17.00 (10 godzin dziennie) |
UWAGA RODZICE!!!
Rekrutacja odbywać się będzie TYLKO poprzez link aktywny w terminie:
od 05.06.2025 r. od godziny 10.00 do 06.06.2025 r. do godziny 20.00
NIE DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!!!
Rodzice uczestników półkolonii letnich zostaną zawiadomieni o przyjęciu dziecka poprzez pocztę GPE najpóźniej do dnia 10.06.2025 r.
Informacje o rekrutacji:
- Oferta półkolonii skierowana jest do uczniów SP 1.
- Obowiązuje zgłoszenie dziecka poprzez wypełnienie ankiety w podanym wyżej linku.
- Pierwszeństwo udziału mają dzieci , których rodzice spełniają podane kryteria:
- Uczniowie uczęszczający do klas 1-3
- Rodzice dziecka oboje pracujący
- Rodzice pracujący samotnie wychowujący dziecko
- W sytuacji kiedy, przy zastosowaniu powyższych kryteriów liczba kandydatów będzie większa niż liczba miejsc, o przyjęciu na półkolonie będzie decydował wiek dziecka (pierwszeństwo będą miały dzieci młodsze).
Liczba miejsc jest ograniczona – po 45 miejsc w każdym turnusie (3 grupy)
Uczestnicy, którzy nie zostaną zakwalifikowani z powodu braku miejsc będą przyjmowani na listę rezerwową.
Opieka wychowawców jest bezpłatna.
Atrakcje dla dzieci w postaci: wyjścia do kina, wyjazdu na zajęcia do Parku Adventure w Gdyni, Parku Rozrywki Czarogrody oraz do Pensjonatu przy Stajni w Kierzkowie, zorganizowanych itp. są odpłatne zgodnie z cennikiem obowiązującym w danym miejscu.
Przewidywany koszt jednego tygodnia półkolonii to kwota około: 500 złotych.
W ramach zajęć półkolonii proponujemy: Wyjazd do Rodzinnego Parku tematycznego Czarogrody, Leśną Ekspedycję w Parku Adventure w Gdyni Kolibki, Grę terenową i ognisko podczas wizyty w Pensjonacie przy Stajni w Kierzkowie. Na zakończenie każdego turnusu seans filmowy w Multikinie.
Każdego dnia przewidziany jest ciepły posiłek dla uczestników.
Program półkolonii jest jednakowy w każdym z turnusów.
Harmonogram może ulec zmianie z przyczyn losowych/niezależnych od organizatora.
REGULAMIN REKRUTACJI AKCJA LATO 2025
- Weryfikacji zgłoszeń i kwalifikacji uczniów do udziału w półkoloniach letnich dokonuje Komisja powołana przez kierownika półkolonii i wychowawców półkolonii letnich 2025, składająca się z co najmniej trzech osób.
- Termin organizowania półkolonii letnich jest podany do wiadomości rodziców poprzez pisemną informację dostępną na terenie szkoły (ogłoszenie wywieszone na głównych drzwiach wejściowych do szkoły). Informacja o naborze zamieszczona będzie także na stronie internetowej szkoły i szkolnym Facebooku.
- Rekrutacja odbywać się będzie poprzez link aktywny w terminie: od 05.06.2025 r. od godziny 10.00 do 06.06.2025 r. do godziny 20.00
- Rodzice/opiekunowie prawni podczas zapisów przez link wyrażają jedynie chęć uczestnictwa ich dzieci w zajęciach półkolonijnych. Ankieta podlega dalszym procesom rekrutacji.
- Komisja rekrutacyjna sporządzi listę przyjętych uczestników, uwzględniając warunki rekrutacji - rodzice przyjętych uczniów zostaną zawiadomieni przez pocztę w GPE najpóźniej do 10.06.2025 r.
- Warunkiem dalszego uczestnictwa w półkoloniach LETNICH 2025 (po rekrutacji) jest złożenie w podanym niżej terminie wypełnionej przez rodziców/opiekunów prawnych Karty Kwalifikacyjnej Uczestnika Półkolonii oraz dostarczenie pozostałych niezbędnych dokumentów, a także uiszczenie stosownej wpłaty na wyjścia, wyjazdy, bilety oraz pozostałe atrakcje wypoczynku (ok.500 zł). Dokumenty półkolonijne oraz środki finansowe będą zbierane przez wychowawców półkolonii w dniu indywidualnych spotkań z rodzicami/opiekunami prawnymi.
- Opłatę za poszczególne zajęcia, warsztaty, wyjścia, bilety wstępu, przejazdy itp. ponoszą rodzice/opiekunowie prawni. Dokładna kwota udziału w półkoloniach letnich zostanie podana rodzicom/op. prawnym poprzez GPE wraz z informacją dotyczącą zakwalifikowania się dziecka na półkolonie zimowe SP 1.
INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z RODZICAMI DZIECI PRZYJĘTYCH
odbędą się w dn. 12.06. 2025 r. w godz. 15.00 – 17.00 w sali 101.
Brak wypełnionej dokumentacji półkolonijnej w terminie (12.06.2025 r. w godz. 15.00-17.00) oraz niedopełnienie niezbędnych formalności oraz brak wpłaty wymaganej kwoty skutkuje wykreśleniem uczestnika z listy oraz z udziału w półkoloniach.
Kierownik półkolonii letnich
Katarzyna Siwik