AKCJA LATO 2023
Szkoła Podstawowa nr 1 w Gdańsku zaprasza do udziału w półkoloniach letnich w ramach projektu AKCJA LATO 2023
jeden turnus – 1 tydzień ferii letnich, zapraszamy na 3 turnusy.
26.06. – 30.06.2023 – I TURNUS
3.07.- 7.07.2023 – II TURNUS
10.07.- 14.07.2023 – III TURNUS
(poniedziałek – piątek)
w godzinach 7.00 -17.00 - 10 godzin dziennie
UWAGA RODZICE!!!
Rekrutacja odbywać się będzie TYLKO poprzez link aktywny w terminie:
od 12 czerwca, od godziny 1200 do 14 czerwca do godziny 17 00
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=6zGqNOOHU0GupDlPdP2LmP9ir4Ow2uZArZJhThqMO6ZUQUFaWlpVRERNVjhaRFNZWUUyWDIwQVAyWC4u
NIE DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!!!
Informacje o rekrutacji:
- Oferta półkolonii skierowana jest do uczniów SP1.
- Obowiązuje zgłoszenie dziecka poprzez wypełnienie ankiety w podanym wyżej linku.
- Pierwszeństwo mają dzieci, które spełnią podane kryteria:
- Uczniowie uczęszczający do klas 1-3.
- Rodzice dziecka oboje pracujący.
- Rodzic pracujący, samotnie wychowujący dziecko.
- Uczniowie z Ukrainy.
- W sytuacji kiedy przy zastosowaniu powyższych kryteriów liczba kandydatów będzie większa niż liczba miejsc, o przyjęciu na półkolonie letnie będzie decydował wiek dziecka, pierwszeństwo będą miały dzieci młodsze.
- Liczba miejsc jest ograniczona - 45 miejsc (3 grupy) na jeden TURNUS.
Uczestnicy, którzy nie zostaną zapisani na listę z powodu braku miejsc będą przyjmowani na listę rezerwową.
Opieka wychowawców jest bezpłatna, atrakcje dla dzieci w postaci wyjść do kina, warsztatów, zajęć i innych atrakcji są płatne. Przewidywany koszt tygodnia półkolonii to około 550 złotych.
REGULAMIN REKRUTACJI AKCJA LATO 2023
- Weryfikacji zgłoszeń i kwalifikacji uczniów do udziału w półkoloniach letnich dokonuje Komisja powołana przez dyrektora szkoły i wychowawców półkolonii letnich 2023, składająca się z co najmniej trzech osób.
- Termin organizowania półkolonii letnich jest podany do wiadomości rodziców poprzez pisemną informację dostępną na terenie szkoły (ogłoszenie na głównych drzwiach wejściowych do szkoły i do świetlicy szkolnej), informacja o naborze zamieszczona będzie także na stronie internetowej szkoły
i szkolnym facebooku. - Rekrutacja odbywać się będzie poprzez link aktywny w terminie: 12 czerwca 2023r. od godziny 1200 do 14 czerwca 2023r. do godziny 17.00.
- Rodzice/opiekunowie prawni podczas zapisów przez link wyrażają jedynie chęć uczestnictwa ich dzieci w zajęciach półkolonijnych. Ankieta podlega dalszym procesom rekrutacji.
- Komisja rekrutacyjna sporządzi listę przyjętych uczestników, uwzględniając warunki rekrutacji - rodzice przyjętych uczniów zostaną zawiadomieni przez pocztę w GPE najpóźniej do 19 czerwca 2023 r.
- Warunkiem dalszego uczestnictwa w półkoloniach letnich 2023 (po rekrutacji) jest złożenie
w podanym niżej terminie wypełnionej przez rodziców/opiekunów prawnych Karty Kwalifikacyjnej Uczestnika Półkolonii oraz dostarczenie pozostałych niezbędnych dokumentów, a także uiszczenie stosownej wpłaty na wyjścia, wyjazdy, bilety oraz pozostałe atrakcje wypoczynku (około 550 zł – dokładna kwota zostanie podana rodzicom/op. prawnym przez GPE, w informacji dotyczącej wyników rekrutacji). Dokumenty półkolonijne oraz środki finansowe będą zbierane przez kierowników półkolonii w dniu indywidualnych spotkań z rodzicami/opiekunami prawnymi.
INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z RODZICAMI DZIECI PRZYJĘTYCH
20 czerwca 2023 r. wtorek
od godziny 12.00 do 16.30
(hol świetlicy szkolnej)
Opłatę za poszczególne zajęcia, warsztaty, wyjścia, bilety wstępu, przejazdy itp. ponoszą rodzice/opiekunowie prawni. Całkowita kwota udziału w półkoloniach letnich zostanie podana rodzicom/op. prawnym poprzez GPE wraz z informacją dotyczącą zakwalifikowania się dziecka na półkolonie SP 1.
Niezłożenie w terminie wypełnionej dokumentacji półkolonijnej, niedokonanie pozostałych niezbędnych formalności oraz wpłat, skutkuje automatycznie wykreśleniem uczestnika z udziału w półkoloniach.
Dorota Bondyra, Beata Mokrzyńska, Joanna Brzezicka
kierownicy półkolonii